همه باید بدانند طلبكار اصلی در این كشور مردم هستند و باید به این مردم خدمت كرد

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی: این مردم حق بزرگی به گردن مسولان دارند لذا مسولان در خدمت به مردم كوتاهی نكند.

photo_2019-08-31_08-59-19

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت بركاته ، ایشان در دیدار با استاندار قم با تایید طرح‌های مطرح شده فرمودند: اقدامات شما و حضور شما در بین مردم و همچنین ایجاد طرح‌هایی از قبیل بازسازی بافت‌های اطراف حرم و ایجاد شهرك زائر و همچنین بررسی وضعیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان نشان از همت بلند شما دارد و این قصد مبارک است و انشاءالله با همت شما این این مسائل عملی شود.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان حدیثی از امام سجاد علیه السلام و اهمیت خدمت به مردم افزودند: همه باید بدانتد كه طلبكار اصلی مردم هستند؛ مردمی كه خون دادند، شهید دادند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند. مسولان بدهكار این مردم هستند.

ایشان با اشاره به مطلب چند روز پیش سخنگوی دولت مبنی بر اعلام قیمت صد كالا بطور روزانه از طریق رسانه برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت، عملی شدن آن را بطور جدی خواستار شدند و فرمودند: همه باید با كمك و وحدت فقط به فكر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح انشاءالله مشكلات حل شود.

معظم‌له در پایان با بیان روایاتی به اهمیت جایگاه قم و اهل آن پرداختند و اظهار داشتند: وجود حرم كریمه اهلبیت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این شهر سبب می‌شود تلاش را چند برابركنیم و تا می‌توانیم به زائران و مجاوران آن حضرت خدمت نماییم.

وی افزودند: با توجه به این موضوع كه قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، باید این شهر یك الگوی دینی و انقلابی نیز برای همه شهرها باشد.