۲۲ بهمن روز تجلی وفاداری ملت است

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، تأکید کرد که ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.

IMG_0337x

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع صبح امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم حراست جدی از دستاوردهای انقلاب تأکید کردند.

ایشان افزودند: باید قدردان نظام اسلامی باشیم، در 4 دهه گذشته از نظر فکر و فرهنگ، زمینه‌های علمی و نظامی و حوزه‌های گوناگون، ترقی و پیشرفت فراوانی داشته ایم و این دستاوردها باید به درستی برای مردم تبیین شود.

 حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که روز به روز این نظام ولایی پیشرفت بیشتری داشته است، اظهار داشتند: البته مشکلاتی در زمینه معیشت مردم و گرانی ها داریم که مسؤولان برای حل آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

ایشان با تأکید بر این که مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب باید با شکوه تر از همیشه برگزار شود، ادامه دادند: 22 بهمن برای این است که وحدت ما در برابر دشمن متجلی باشد و با حضور خود از نظام اسلامی حمایت کنیم و امسال هم شاهد حضور پر شور ملت ایران در حمایت از انقلاب خواهیم بود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی تأکید کردند: بر همه اقشار واجب و لازم است که در 22 بهمن در میدان حضور پیدا کرده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارف والای کتاب شریف نهج البلاغه ابراز داشتند: شایسته است که درس نهج البلاغه به صورت رسمی در حوزه پیگیری شده و معارف آن در جامعه ترویج شود.

ایشان عنوان کردند: بعد از قرآن کریم کتابی به غنا و جامعیت نهج البلاغه نداریم و باید حق این کتاب را ادا کنیم، یکی از معجزات امیرمؤمنان همین کلمات و خطابه های ایشان است و باید از معارف آن در جامعه استفاده شود.