پیام تسلیت مرجع عالیقدر حضرت آیت اللّه العظمی نوری همدانی دامت برکاته در پی ارتحال عالم متقی آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه رحمت اللّه علیه

آن مرحوم از برجستگان روحانی خطه عالم پرور مازندران بود و در راه دفاع از فرهنگ اهلبیت علیهم السلام و نشر آن زحمات فراوانی كشید.

aghg-4

در پی ارتحال عالم متقی آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه رحمت اللّه علیه، مرجع عالیقدر حضرت آیت اللّه العظمی نوری همدانی دامت برکاته پیام تسلیتی صادر نمودند.
متن پیام معظم له به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ شرف الدین نظری خادم الشریعه (دامت توفیقاته)
خبر ارتحال والد مكرم جنابعالی، عالم متقی آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر گردید.
آن مرحوم از برجستگان روحانی خطه عالم پرور مازندران بود و در راه دفاع از فرهنگ اهلبیت علیهم السلام و نشر آن زحمات فراوانی كشید.
ایشان از آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل رحمت الله علیه وارد مبارزات شد و تا آخرین لحظات زندگی به دفاع از آن ادامه داد و از هیچ تلاشی فرو گذار نكرد و مردمی بودن و خدمت به مردم در سرلوحه كار آن شخصیت بوده است.
اینجانب فقدان آن مرحوم را به حوزهای علمیه و اهالی ولایتمدار مازندران و خاندان مكرمشان تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی